22 Haziran 2013 Cumartesi

KİTAP-LIK DERGİSİ 110.SAYIDAN ŞİİR NOTLARI


GÜZELLERİM

İnce bir korku bağlıyor seni bana
Çek onu ve gevşet
Gevşesin ki ben onu çekeyim...Naim Araydi


ÖĞRETMEN

Sayfa yok,kitap yok,tebeşir yok
Eğer cam olsaydı pencerede
Yavrularımın hohlamasını isterdim
Neler olup bitti,yazsınlar diye parmaklarıyla...Robert Minhinnick


KANAT PAHASI

...Meleklik,
Zaman ve mekan sanatı...Murathan Mungan


AYRILIK KRONOMETRESİ

...Hiç heveslenmesin içimdeki kahpe deprem
Yıkılan hayatların enkazı altında
Senin adını toprağa bile lekelettirmem...

Öyle ağaçlar tanıdım ki uzaklarda yapayalnız
Onlar dökemezler de yaprakları kendileri çekip gider...Küçük İskender


ÖLÜM KARDEŞ

Oturuyor yanı başıma yola bakan balkonda
Dizi olsa dizime değecek,o kadar yakınımda...Nuri Demirci


YALAN

...En iyisi konuşmak bana kalırsa konuşana vakit var
İçime öyle bir yılan atılmış ki yılanım yalanım kadar...Hüseyin Alemdar


ŞAİRİN SAKALI

...Suyunu aşkla çevrele sevgili eren
Bir yıkım olacak bizi bize anımsatan...Azad Ziya Eren



kitap-lık dergisi,sayı 110,kasım 2007.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder