4 Eylül 2014 Perşembe

MEKTUPLAR GİBİ TÜKENİYOR VAKİT



 cemil aydın                                                                             


“Kavuşmak kaybetmekse, beklemek azar azar dirilmekmiş.”
Bunu öğrendim bir kitap arasında
Tuttum bir mektuba yazdım.
Gönderilmiş ve gönderilecek tüm mektuplar
Selam veriyor artık bu söze

Mektup demek bile bir şiir oldu artık ve bisiklet
Ne kadar azalıyor şiirimiz sevgilim
Önceden sayfalar dolusu geliyordum sana
Şimdi kelimeler tık nefes
Anılar koşturmuyor bu yüreği artık

Çürümüş bir ağaca döndüm
Ne köklerimden kurtulabiliyorum
Ne kimse yaslanabiliyor koynuma

Fesleğenleri okşadım, avucuna çizgiler ekledim
Yaşlandım, gözlerken yolun sonunu
Soludum, her seferinde şükrederek halime.

(Bu şiir Türk Edebiyatı dergisi Ocak 2015 sayısında yer almıştır.)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder