4 Haziran 2014 Çarşamba

KAYBETTİĞİM DUA



cemil aydın


Benim de çığlıklarım var
Duyurmak istediğimde acılarımı
Dişlerimi dudaklarıma bastıra bastıra
Alnımı çatarak yüreğime sıkıştırdığım acıları
Bağırdığım çığlıklarım

Şimdi yaban bir köyün tepesinde çocukluğum
Uçurumlarda yankılanan sevinçlerime hala hayret ediyorum
Şehirlerde büyüdüm belki
Islak bir güvercini hiç avucuma almadım
Ama hala besmeleyle yatırıyorum çocukluğumu yanıma
Geçen yılları sayıyorum uyurken
Tüm duaları unutuyorum
Şimdi kim ezberleyecek içimdeki yitik duaları
Uçurumdaki yankıları

Rahleler üzerinde okuduğum ayetler şahidim
Annemin dinine iman etmiştim
Ben bile yetmeyeceğim sizi kurtarmaya
Kötü günler yaşanacak, dedi annem
İçimde telaşla büyüttüm o günleri

Şimdi ikindilerde yürüyorum
Çağırıyor bir ses evlerin uzağına
Gizlendiğim yerler düşüyor aklıma
Arıların kovan yaptıkları
Bir saklambaç oyunu daha bozuluyor akşama doğru
Nereye kaçsam geliyor dalgınlığım
Yakalıyor fark etmediğim bir anda

Benim de çığlıklarım var
Duyurmak istediğimde acılarımı
Dişlerimi dudaklarıma bastıra bastıra
Alnımı çatarak yüreğime sıkıştırdığım acıları
Dualara sardığım çığlıklarım.


(Bu şiir Alfabe Fanzin'in Mayıs 2014 12.sayısında yayımlanmıştır.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder