25 Haziran 2013 Salı

NE DÜŞÜNÜYORSUN ?


sıdık bakır


* Şanslı bir soytarıyım matmazel../
   Bakmayın bana balo maskelerinden
   Avuç aralarımda kabuklarım kanar;
                                      gidenim var,
   Belli olmuyor mu lekelerimden../


* Şimdi anlıyorum annemi../
   Ayağında sallarken beni,
   'uyusun da büyüsün' derken
    Boğazının neden düğümlendiğini
    İçim çok acıyor Allah'ım
    Bu çocuk artık büyümemeli


* Dur!
   Bari sen yazma kızım...
   Her yerde kayıtlara geçiyor hüznüm../


* Büyük konuşma Lola../
   Aynı çeşmeden su içmişliğimiz var senle...
   Dudaktan öpmenin ayıp olduğu zamanlardı...
   Aklım çıkıyordu nasırımdan
   Durmadan kan'ıyordum../


* Yüreğimi kaybettim,
   Hükümsüzdür...


( Bu şiir ilk kez Kar'a Kalem dergisi Bahar-2011, 7.sayıda yayınlanmıştır.)  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder